RAVINTEITA BISNEKSEEN

BLOGI

  • Miksi kasviksista kohistaan?

    Markkinat ovat muuttuneet, kun proteiinipitoiset kasvisruokatuotteet ovat saapuneet markkinoille. Foodwest toteutti laajan kuluttajatutkimuksen ruokailutottumuksista, erityisesti kasvisruokailuun liittyen. Tutkimus on jatkoa…

    Lue lisää
  • Kasvisruuassa maistuu seikkailu

    Kuka söi porsaan, jos yhä useampi tarttuu kasvimaan antimiin tai lihankorvikkeisiin, kysyi Foodwestin markkinatutkija Emmi Penttilä Food Business Summit -tapahtumassa…

    Lue lisää
  • Kesän trendijäätelö on terveellinen

    Trendikäs ja terveellinen jäätelö valmistuu kotona. Foodwestin tuotekehitysasiantuntijat suosittelevat banaanijäätelön eli nicecreamin mausteeksi marjoja ja viljoja. Erilaiset ruokatrendit jylläävät maailmalla.…

    Lue lisää
  • Feelian myyntipäälliköt Jari Tornikoski ja Jere Ojala, toimitusjohtaja Jukka Ojala ja tuotepäällikkö Matti Nikkonen vievät Take a Soup -konseptia B2B-markkinoille.

    Case: Feelian keitot valloittavat maailmaa

    Feelian innovaatio, tuoreista raaka-aineista autoklaavilla valmistettu konsentraattikeitto, on suurtalouskeittiöiden arjen sankari. Foodwestille yritys ulkoisti laatupäällikön palvelut.

    Lue lisää
  • Case Atria: Miten jauhelihasta tuli litteä?

    Atria toi helmikuussa markkinoille tilaa säästävän, ympäristöystävällisen ja helposti avattavan jauhelihapakkauksen. Pitkän kehitystyön päätteeksi tehtiin massiivinen koemarkkinointi, jossa oli mukana…

    Lue lisää