-
CASE: Agrifutura Oy/NAMS – tomaattismoothien tuotekehitys
Agrifutura Oy:n tavoitteena on kasvattaa maultaan ja laadultaan parhaita mahdollisia tomaatteja, joista kaikki voivat nauttia myös talvikuukausina. Tomaatteja myydään NAMS-brändin…
0 -
Hyvinvoinnin perusta löytyy metsästä
Foodwestin tutkimuskoordinaattori Anni Tiaisen toteuttama opinnäytetyötutkimus kertoo, että suomalaiset arvostavat hyvinvointituotteina kotimaisia raaka-aineita, kuten metsämarjoja ja kauraa. – Hyvinvoinnin perusta…
-
Lautaselle ihan uutta messuilta
Jäätelöä rullalla? Kananmunatonta kananmunaa? Täysipainoista vegeruokaa? Foodwestin kehityspäällikkö Eeva-Liisa Häkli kertoo kuulumiset Lautasella-messuilta, jotka järjestettiin Helsingin Messukeskuksessa 27.–28. huhtikuuta. Uuden…
-
Vege kiinnosti Kaapelitehtaalla
Vegemessut vetivät Helsingin Kaapelitehtaalle yli kahdeksantuhatta messuvierasta 24.–25. helmikuuta. Lue parhaat palat Foodwestin kehityspäällikkö Sissi Kaskelan muistiinpanoista. 1. S-ryhmän tuoretuotteiden…