-
Avoin työpaikka: haemme vakituista elintarvikealan tutkimushaastattelijaa
Foodwest on elintarvikealan kehitysyhtiö ja kasvun mahdollistaja. Annamme vauhtia elintarvikealan toimijoille, jotka haluavat kasvaa alan edelläkävijöiksi. Luomme uutta bisnestä raaka-aineesta…
0 -
Avoin työpaikka: Tiedonkeruukoordinaattori
Foodwest on elintarvikealan kehitysyhtiö ja kasvun mahdollistaja. Annamme vauhtia elintarvikealan toimijoille, jotka haluavat kasvaa alan edelläkävijöiksi. Luomme uutta bisnestä raaka-aineesta…
-
Avoin työpaikka: Elintarviketutkimushaastattelija
Foodwest on elintarvikealan kehitysyhtiö ja kasvun mahdollistaja. Annamme vauhtia elintarvikealan toimijoille, jotka haluavat kasvaa alan edelläkävijöiksi. Luomme uutta bisnestä raaka-aineesta tuotteeksi…
-
Tilanteet ohjaavat kuluttajien valintaa
Foodwestin tutkimusjohtaja Suvi Luoma on yli 15 vuoden aikana toteuttanut satoja asiakasprojekteja. Tuona aikana on tapahtunut suuria muutoksia niin tutkittavissa kuin…
-
Kuluttajan ääni kuuluu kohtaamalla
Pasi Ravattisen työtä on järjestää kuluttajatutkimuksia tekevät haastattelijat ja tutkittavat tuotteet oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. – On otettava huomioon, missä…
-
Miksi kasviksista kohistaan?
Markkinat ovat muuttuneet, kun proteiinipitoiset kasvisruokatuotteet ovat saapuneet markkinoille. Foodwest toteutti laajan kuluttajatutkimuksen ruokailutottumuksista, erityisesti kasvisruokailuun liittyen. Tutkimus on jatkoa…
-
Valion PROfeel® tuoteperheen laajennus
Valio on tehnyt uuden aluevaltauksen proteiinijauheiden maailmaan, ja Foodwestillä on ollut kunnia auttaa tuotteita kohti markkinamenestystä. – Foodwestin toteuttama kuluttajatutkimus…
-
Mitä yhteistä 2,8 miljoonalla suomalaisella kuluttajalla on?
2,8 miljoonaa suomalaista syö välipaloja kodin ulkopuolella joka viikko. Käyttötilanteet ovat hyvin moninaisia, ja jokaisessa tilanteessa kuluttaja vaatii välipalatuotteelta erilaisia…