-
Konkari laittaa ainekset kuriin
Raaka-aineet lyövät kättä keskenään Foodwestin koekeittiöllä, kun tuotekehityspäällikkö Virve Anttila laittaa ne oikeisiin mittasuhteisiin. Virve tuntee reseptiikan ja ruokatrendien aallonharjat…
0 -
Tutkimus: Kuluttajan mieltä voi koukuttaa
Kunnianhimoinen menestyjä haluaa syödä terveellisesti, turvallisuutta arvostava vastuullisesti. Epanet-professori Harri Luomala sanoo, että kuluttajien arvomaailmaan osuvassa markkinoinnissa on paljon potentiaalia…
-
Miksi kasviksista kohistaan?
Markkinat ovat muuttuneet, kun proteiinipitoiset kasvisruokatuotteet ovat saapuneet markkinoille. Foodwest toteutti laajan kuluttajatutkimuksen ruokailutottumuksista, erityisesti kasvisruokailuun liittyen. Tutkimus on jatkoa…
-
Case Maitokolmio: Trendit ja omat brändit tuotekehityksen ytimessä
Paikallinen, keskipohjalainen maidonjalostaja, FIT-tuoteperheen äiti ja isä, toholampilainen Maitokolmio satsaa pelottomasti tuotekehitykseen. Maitokolmio on yli satavuotias ja melkein sata henkeä…