-
Juustoportti luottaa tutkittuun makuun
Foodwest on auttanut Juustoporttia kehitystyössä tuottamalla tutkittua tietoa tuotekehityksen avuksi. Viimeisin Juustoportin kehittämä tuoteperhe on Hyvin-sarja, jolle voi ennustaa menestystä…
0 -
Kuluttajat yhä tiiviimmin mukana tuotteiden kehityksessä
Tavoittaako tuote kuluttajat? Vastaako se heidän odotuksiaan? Näihin kysymyksiin kiteytyvät usein markkinatutkimuksen tavoitteet, joita Emmi Penttilä lähtee työssään purkamaan. Markkinointia…
-
Case Atria: Miten jauhelihasta tuli litteä?
Atria toi helmikuussa markkinoille tilaa säästävän, ympäristöystävällisen ja helposti avattavan jauhelihapakkauksen. Pitkän kehitystyön päätteeksi tehtiin massiivinen koemarkkinointi, jossa oli mukana…
-
Erityisruokavaliotuotteet: Kuluttajan ymmärtäminen ja markkinointi
Erikoistuotteiden markkinat ovat voimakkaassa kasvussa. Mitkä ovat alan trendit ja markkinat Suomessa ja muualla? Minkälaisia ovat erityisruokavaliota noudattavat kuluttajat? Miten…
-
Valion PROfeel® tuoteperheen laajennus
Valio on tehnyt uuden aluevaltauksen proteiinijauheiden maailmaan, ja Foodwestillä on ollut kunnia auttaa tuotteita kohti markkinamenestystä. – Foodwestin toteuttama kuluttajatutkimus…