-
Syyskuu avaa maulle mahdollisuudet
Onko sinulla elintarvike, josta voisi kasvaa ensi vuonna Suomen kuuluisin? Tai idea, jota kehittämällä syntyisi jotain uudenlaista makumaailmaan? Tämä kilpailu…
0 -
CASE: Agrifutura Oy/NAMS – tomaattismoothien tuotekehitys
Agrifutura Oy:n tavoitteena on kasvattaa maultaan ja laadultaan parhaita mahdollisia tomaatteja, joista kaikki voivat nauttia myös talvikuukausina. Tomaatteja myydään NAMS-brändin…
-
Kiihdytyskaista pienille ruokavalmistajille aukeaa
Pienillä elintarvikevalmistajilla on usein yhteinen huoli. Idea olisi täyttä timanttia ja intoa löytyy, mutta rahaa ja osaamista tuotekehitykseen ja brändäämiseen…
-
Suomalainen lonkero kehittyi yli valtameren
Foodwestin tuotekehityspäällikkö Virve Anttila kehitti reseptin, jolla suomalainen lonkero aloitti Amerikan valloituksen. The Long Drink Companyn perustajaosakkaat Ere Partanen ja…