-
CASE: Agrifutura Oy/NAMS – tomaattismoothien tuotekehitys
Agrifutura Oy:n tavoitteena on kasvattaa maultaan ja laadultaan parhaita mahdollisia tomaatteja, joista kaikki voivat nauttia myös talvikuukausina. Tomaatteja myydään NAMS-brändin…
0 -
Vege kiinnosti Kaapelitehtaalla
Vegemessut vetivät Helsingin Kaapelitehtaalle yli kahdeksantuhatta messuvierasta 24.–25. helmikuuta. Lue parhaat palat Foodwestin kehityspäällikkö Sissi Kaskelan muistiinpanoista. 1. S-ryhmän tuoretuotteiden…
-
Ilves-tähdet koristavat uusia smoothie-pulloja
Ilves-Hockey Oy ja Foodwest Oy tuovat markkinoille uudenlaisen Ilves-aiheisen smoothien. Tuotteen kylkeen ovat kasvonsa antaneet hyökkääjät Sami ”Ässä” Sandell, Tapio…
-
Räätälöity juoma käsityönä Seinäjoelta
Sanotaan, että elämys on nykyajan luksusta. Toiselle se tarkoittaa harvinaista kävelyä luonnossa, toiselle kotimaiselta pientuottajalta ostettua ylämaankarjan pihviä. Elämys syntyy…