Posts tagged with ‘välipala’

  • Juustoportti luottaa tutkittuun makuun

    Foodwest on auttanut Juustoporttia kehitystyössä tuottamalla tutkittua tietoa tuotekehityksen avuksi. Viimeisin Juustoportin kehittämä tuoteperhe on Hyvin-sarja, jolle voi ennustaa menestystä…

  • Tilanteet ohjaavat kuluttajien valintaa

    Foodwestin tutkimusjohtaja Suvi Luoma on yli 15 vuoden aikana toteuttanut satoja asiakasprojekteja. Tuona aikana on tapahtunut suuria muutoksia niin tutkittavissa kuin…

  • Välipaloissa piilee lapsiaukko

    Foodwestin tuoreen välipalatutkimuksen mukaan liki 40 prosenttia vanhemmista kokee ongelmaksi, ettei keksi lapsilleen hyviä välipalavaihtoehtoja. Suomalaisten lapsiperheiden välipalakulttuuri on Foodwestin…

  • Mitä yhteistä 2,8 miljoonalla suomalaisella kuluttajalla on?

    2,8 miljoonaa suomalaista syö välipaloja kodin ulkopuolella joka viikko. Käyttötilanteet ovat hyvin moninaisia, ja jokaisessa tilanteessa kuluttaja vaatii välipalatuotteelta erilaisia…

Painaessasi "Tilaa" suostut tietojesi tallennukseen Foodwest Oy:n asiakasrekisteriin. Tämän lomakkeen kautta saatuja tietoja käytetään Foodwest Oy:n palveluiden tarjoamiseen ja toimittamiseen. Lue lisää tietosuojaselosteesta.