-
Syyskuu avaa maulle mahdollisuudet
Onko sinulla elintarvike, josta voisi kasvaa ensi vuonna Suomen kuuluisin? Tai idea, jota kehittämällä syntyisi jotain uudenlaista makumaailmaan? Tämä kilpailu…
0 -
Juustoportti luottaa tutkittuun makuun
Foodwest on auttanut Juustoporttia kehitystyössä tuottamalla tutkittua tietoa tuotekehityksen avuksi. Viimeisin Juustoportin kehittämä tuoteperhe on Hyvin-sarja, jolle voi ennustaa menestystä…
-
Kiihdytyskaista pienille ruokavalmistajille aukeaa
Pienillä elintarvikevalmistajilla on usein yhteinen huoli. Idea olisi täyttä timanttia ja intoa löytyy, mutta rahaa ja osaamista tuotekehitykseen ja brändäämiseen…
-
Suomalainen lonkero kehittyi yli valtameren
Foodwestin tuotekehityspäällikkö Virve Anttila kehitti reseptin, jolla suomalainen lonkero aloitti Amerikan valloituksen. The Long Drink Companyn perustajaosakkaat Ere Partanen ja…
-
Joustava lähtö uusille tuotteille
Tuotantovastaava Olli Heikkilä pitää huolen, että Foodwestin tehtaalla kaikki toimii. Mehu- ja rasvalinjojen, pussitus- ja etikettikoneiden sekä muiden laitteiden tulee…
-
Foodwest avasi tehtaansa hyönteisille
Suomalaisen hyönteisruokayritys EntoCuben Sirkkagranola saapuu kauppoihin marras-joulukuussa. Kehityspäällikkö Kaisa Penttilä on liekeissä. Foodwestin tehdas Seinäjoella on valmis hyönteisiin. –…
-
Case Mars: Yhteistyötä jo 10 vuotta!
Foodwestin tuotetietopalvelussa työskentelee tiimi, joka seuloo virheelliset pakkausmerkinnät pois markkinoilta. Yksi suurimmista asiakkaista on maailman kaikille mantereille levittäytynyt Mars. Maailmanlaajuisen…
-
Lihanjalostajat luottavat vegeen
Grillituotteistaan tunnettu Ab Korv-Görans Kebab Oy teki kebabille vegevaihtoehdon yhdessä Foodwestin kanssa. Korv-Göransin toimitusjohtaja Gustav Granholm tiimeineen oli kuusi vuotta…
-
Ilves-tähdet koristavat uusia smoothie-pulloja
Ilves-Hockey Oy ja Foodwest Oy tuovat markkinoille uudenlaisen Ilves-aiheisen smoothien. Tuotteen kylkeen ovat kasvonsa antaneet hyökkääjät Sami ”Ässä” Sandell, Tapio…
-
Case Atria: Miten jauhelihasta tuli litteä?
Atria toi helmikuussa markkinoille tilaa säästävän, ympäristöystävällisen ja helposti avattavan jauhelihapakkauksen. Pitkän kehitystyön päätteeksi tehtiin massiivinen koemarkkinointi, jossa oli mukana…